Exclamation mark

We hebben onze website vernieuwd om uw gebruikerservaring te verbeteren.  Lees meer.

Lees meerLees minder

Vandaag hebben we ervoor gezorgd dat er plastic flessen niet op de vuilnisbelt zijn terechtgekomen.

  • Is Waterlogic volledig terug operationeel?
  • Ons kantoor sluit tijdelijk en we hebben een Waterlogic dispenser, wat moeten we doen?
  • Wat moeten we doen om onze dispenser opnieuw te gebruiken?
  • Hoe kan ik mijn Waterlogic dispenser het beste schoon houden?
  • Zijn er vertragingen bij de bestellingen?
  • We hebben altijd gewerkt volgens de hoogste gezondheids- en veiligheidsprotocollen en zullen deze uitbreiden, zodat onze medewerkers en klanten altijd veilig blijven.
  • Hebben de fabrieken en magazijnen van Waterlogic specifieke hygiëneprotocollen?
  • Zal een Waterlogic monteur nog steeds onderhoud op locatie uitvoeren op onze waterdispensers?
  • Is er een moment waarop Waterlogic stopt met het onderhouden van een specifieke locatie?
  • Hoe kan Waterlogic garanderen dat het transporteren van waterdispensers van de ene locatie naar de andere het Coronavirus niet overbrengt?
  • Deactiveert (elimineert) de Firewall®-technologie die wordt gebruikt in Waterlogic-machines COVID-19 in drinkwater?
  • Welke tests zijn er uitgevoerd om het vermogen van Firewall tegen COVID-19 te bewijzen?
  • Kan water besmet zijn met COVID-19?
  • Beschermt de antimicrobiële BioCote® oppervlaktebescherming gebruikers tegen het Coronavirus?
  • Hoe moet ik mijn Waterlogic waterkoeler schoonmaken?
  • Kunnen mensen besmet raken met het Coronavirus vanuit elke oppervlak?